Richard Branson, fondatorul Virgin, se lansează şi în sectorul hotelier

0

După ce a construit un imperiu cu activităţi în transporturile aeriene, telefonie mobila, muzica, sectorul serviciilor financiare, turism şi altele, Richard Branson investeşte şi în domeniul hotelăriei. Are un buget de 500 de milioane de dolari şi s-a aliat cu un alt antreprenor, Alberto Beeck, şi cu un investitor imobiliar, Diego Lowenstein. Într-o primă etapă, grupul ţinteşte marile oraşe americane: New York, San Francisco, Miami, Los Angeles, Boston şi Washington DC.

 Pe termen lung, ambiţiile sunt mondiale. Hotelurile vor avea 4 stele, cu 150 până la 400 de camere şi vor fi destinate populaţiei urbane şi creative cu venituri înalte şi studii superioare. E vorba mai ales de călătorii de pe liniile aeriene Virgin Atlantic. Richard Branson rămâne astfel fidel strategiei de a-şi declina marca în toate sectoarele care se adresează marelui public.

Virgin reprezintă în prezent peste 300 de companii, printre care Virgin Atlantic Airways, Virgin Mobile, Virgin Megastore, Virgin Holidays dar şi Virgin Cola şi Virgin Trains. Un conglomerat care are 50 de mii de angajaţi în aproape 30 de ţări şi care a generat anul trecut o cifră de afaceri de 18 miliarde de dolari.