Sa cante muzica, sa creasca vanzarile!

V-ati intrebat vreodata de ce in unele magazine faceti shopping cu mare placere in timp ce in altele intrati rareori si atunci apasati de un sentiment distinct ca e ceva ce nu va place acolo (si nu e vorba de produse)? Sau de ce sunteti mai nelinistiti intr-o sala de asteptare a unei clinici si mult mai relaxat in alta?

Raspunsul e simplu insa departe de a fi simplist: in retail dar si in servicii de multe ori muzica se dovedeste un instrument de vanzari mai eficient decat cel mai talentat vanzator pe care il ai pe statul de plata.

Edith Piaf, omul de vanzari al lunii

Unul dintre cele mai graitoare experimente in acest sens a fost realizat de o agentie de marketing britanica intr-un magazin de vinuri londonez in urma cu circa 2 ani. In timp ce vinurile frantuzesti se vindeau foarte bine, cele nemtesti erau trecute cu vederea. Odata ce agentia pe care agentia a decis sa creeze „zile frantuzesti” in tandem cu „zile nemtesti” vanzarile au ineput sa se alinieze cu muzica ce rasuna din difuzoare. In zilele in care performau Edith Piaf si Charles Aznavour vanzarile de Cabernet Sauvignon explodau si cele de vin nemtesc scadeau la minim, iar cand muzica germana umplea magazinul casierul inregistra multe Bocksbeutel in casa de marcat in detrimentul savorii Sauvignon Blanc-ului francez. Concluzia a fost unanima: muzica indoor a influentat covarsitor vanzarile si decizia de cumparare a vizitatorilor.

Citeste mai multe pe Antreprenor.NET despre cum sa asortezi brandului tau muzica potrivita care sa iti creasca vanzarile.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed