ȘANTIERUL care a adus 200 de vietnamezi ca să facă nave noi și mai ieftine

După izbucnirea crizei financiare din 2008, din cauza scăderii cererii de noi tancuri petroliere de 50.000 de tdw la nivel mondial şi, bineînţeles datorită scăderii nivelului transporturilor navale de materii prime, Şantierul Naval Constanţa a început să îşi reorganizeze activitatea. În acest context, la ora actuală, Şantierul Naval Constanţa (SNC) are următoarele direcţii de dezvoltare: reparaţii şi construcţii nave, construcţii de nave specializate de 9.000 de tdw, după un proiect aparţinând SNC, nave unice la nivel internaţional (prima a fost livrată în 2017), modernizări şi reparaţii la navele militare ale Marinei Române, construcţia de tancuri petroliere de 40.000 de tdw (21 de astfel de nave a livrat până acum SNC, conform spuselor lui Gheorghe Bosânceanu) şi construcţia de nave după proiecte proprii.

 

Articolul integral pe ECONOMICA.NET

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed