Si-acum, orchestra!

0

Cu exceptia lui Radu Muntean in “Boogie”, regizorii romani din noul val s-au folosit, de obicei, doar pe genericul de final de piese pop/nostalgice. Insa emotia colectiva de la moartea lui Michael Jackson a demonstrat, inca o data, ca muzica pop e foarte importanta, pentru ca face parte din soundtrack-ul vietii noastre, lucru pe care regizorii americani l-au inteles perfect. Care sunt, insa, cele mai bune secvente construite in jurul unor melodii pop?

A fost teribil de dificil sa ma rezum la doar 10 locuri (de-asta si sunt 11). Au ramas pe dinafara cateva momente senzationale, pe care ma simt datoare macar sa le amintesc: Tony Manero defuland expresionist pe “Staying Alive”; Natalie Portman imprumutandu-i castile lui Zach Braff ca noi sa putem auzi melodia ce ii va schimba viata (“New Slang”, a celor de la The Shins) in “Garden State”; Julia Roberts cantand in jacuzzi hitul “Kiss” al lui Prince, in “Pretty Woman”; clasica “Tiny Dancer” a lui Elton John irumpand din difuzoarele autobuzului de turneu din “Almost Famous”, la tanc ca membrii trupei sa fraternizeze; dansul suprarealist si lugubru din jurul mesei pe “Day-Ooooooo” a lui Belafonte din “Beetlejuice”; Winona Ryder si colegii ei de Generatie X dansand pe “My Sherona” in “Reality Bites”; Michael Cera fortat sa cante, intr-o secventa superstanjenitoare din “Superbad”, piesa “These Eyes” a celor de la The Guess Who.

Toate, instant clasice (toate, pe youtube). Si, acum, lista. Citeste articolul integral in MONEY EXPRESS.