Site-urile Netbridge, reprezentate de agentia Digital Ads, sub conducerea Mihaelei Grafu

0

Potrivit unui comunicat al companiei, crearea Digital Ads ca entitate juridica are ca scop „trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”. Printre site-urile gestionate de noua agentie se numara myjob.ro, auto.ro, eva.ro, bloombiz si 220.ro.

Din postura de director executiv al noii agentii, Mihaela Grafu va conduce si coordona strategiile si politicile de dezvoltare ale companiei si oferirea de suport tehnic prin resurse aflate la dispozitie in grup. Noua agentie va opera cu aceeasi echipa tehnica cu care activeaza Boom. Practic, a explicat Mihaela Grafu pentru Business Standard, rate-card-ul si portofoliul celor doua companii sunt prezentate impreuna in cadrul negocierilor cu agentiile de publicitate, dar site-urile sunt facturate separat.

„Site-urile din grup NCH se factureaza pe Digital, astfel se pot urmari lesne veniturile pe siturile din grup”, a spus managerul.Anterior, Mihaela Grafu a ocupat postul de Marketing & Sales Director la IMM Media Group, Marketing & Advertising Director la Computer Bild (Edipresse) si Direct Sales Director la Boom Advertising.

Netbridge, denumirea generica a investiilor in online dezvoltate de fondul privat New Century Holding (NCH)/ Broadhurst, include, printre altele, publisherii Active Soft si iMedia, Netbridge Investments(detinator al retelei Boom) si Netbridge Development (dezvoltare si publishing).