Sony estimează vânzări de 800.000 euro de la noul magazin din Timişoara

0

Sony şi New Link, administratorul reţelei Sony Center în România, au inaugurat primul magazin Sony Center din Timişoara, la etajul 1 al complexului Iulius Mall. Noul magazin reprezintă o investiţie de 130.000 euro şi dispune de o suprafaţă de 70 metri pătraţi, unde sunt expuse peste 500 de produse Sony.

 

Oficialii companiei au estimat vânzări de 800.000 de euro în primul an de la lansarea magazinului.

 

Sony Center Timişoara beneficiază de noul design avangardist specific tuturor magazinelor Sony din Europa, ce permite accesul facil al vizitatorilor la toate produsele expuse.

 

Cele mai noi produse Sony vor fi disponibile în noul Sony Center din Timişoara odată cu lansarea acestora pe piaţa din România.

 

În Sony Center Timişoara, vizitatorii vor putea alege din aproximativ 500 de produse marca Sony: notebook-urile VAIO, televizoarele LED BRAVIA, aparatele foto DSLR Alpha sau compacte Cyber-shot, camerele video Handycam, dar şi accesoriile colorate foto şi video.