Starbucks şi Apple, parteneri în lansarea unui un nou serviciu wireless

0

În aproximativ 10.000 de locaţii Starbucks, clienţii vor putea primi din 2 octombrie până pe 7 noiembrie, carduri cu „melodia zilei” care vor fi recunoscute de site-ul iTunes şi vor permite descăcarea melodiilor gratuit.

Starbucks a anuţat că va distribui prin intermediul magazinelor sale câte 1,5 milioane de carduri zilnic, până la un total de peste 50 milioane de unităţi. Clienţii vor avea timp până la sfârşitul anului să îşi revendice melodiile de pe site-ul iTunes.

La începutul lunii septembrie Apple şi Starbucks au anunţat semnarea unui parteneriat pentru a permite utilizatorilor să cumpere melodii de pe site-ul iTunes prin intermediul reţelelor wireless din cafenelele Starbucks fără a plăti vreo taxă de conectare.

Noul serviciu va fi lansat la începutul lunii octombrie în peste 600 de cafenele Starbucks din New York şi Seattle şi va fi extins în celelalte oraşe mari din SUA până la sfârşitul anului. Grupul Starbucks, cu sediul în Seattle deţine, la nivel mondial, peste 12.000 de unităţi în 40 de ţări. Starbucks Coffee Company a deschis în luna aprilie prima cafenea din Bucureşti la Plaza România împreună cu partenerul său european, compania cu capital mixt, Marinopoulos Holding SARL.

Grupul Apple şi-a propus, precum gigantul internetului Google, să cheltuiască mai multe miliarde de dolari pentru a achiziţiona o tranşă de frecvenţe de telefonie scoasă la licitaţie de guvernul american.

Sursa: NewsIn