31 martie, data limită de achitare a impozitelor locale
Publicat la 29.03.2007, 07:28:18
Pe 31 martie expiră termenul de plată a primei tranşe din impozitul pe casă, teren şi maşină fără să se perceapă penalităţi de întârziere.
Conform datelor transmise de Direcţiile locale de Impozite şi Taxe, campioni la plata dărilor sunt bucureştenii din sectorul unu. 80% dintre personele fizice şi 85% din cele juridice s-au achitat de această obligaţie.
În sectorul doi, doar 36% dintre contribuabilii, persoane fizice sunt la zi cu aceste plăţi. În sectorul trei, datele arată că 45% dintre persoanele fizice şi-au plătit impozitele, în sectorul patru 37%, în sectorul cinci 46% , iar în sectorul şase - 57%.
Pentru fiecare zi de întârziere vor fi percepute penalităţi de 0,1 la sută. Totuşi, având în vedere că 31 martie este o zi de weekend, unele direcţii locale au decis să încaseze impozitele fără să perceapă penalizări până pe 2 aprilie.
Spre deosebire de alţi ani, anul acesta, impozitele se vor achita în doar 2 tranşe - la 31 martie şi la 30 septembrie. În plus, dacă impozitul datorat statului nu depăşeşte 50 de lei, suma trebuie achitată integral până la 31 martie.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
