Procedura de restituire a diferentei dintre taxa pe poluare auto triplata, valabila in perioada 15 decembrie 2008–19 februarie 2009, si cea aplicata intre 1 iulie si 15 decembrie 2008 a fost aprobata printr-un ordin al ministrilor Finantelor si Mediului, Gheorghe Pogea, respectiv Nicolae Nemirschi. Ordinul publicat joi in Monitorul Oficial prevede ca stabilirea diferentei de taxa pe poluare de returnat se face, prin decizie de restituire, de catre organul fiscal de care apartine contribuabilul. Conform legii, termenul de solutionare a cererilor de restituire a sumelor cuvenite solicitantilor este de 45 de zile de la data inregistrarii solicitarii la organul fiscal competent. De restituirea diferentei dintre taxa auto valabila intre 15 decembrie 2008 si 19 februarie 2009 si cea aplicata intre 1 iulie si 15 decembrie 2008 vor putea beneficia persoanele care au achizitionat autovehiculele inainte de 15 decembrie, inmatriculate dupa aceasta data. (Mediafax)
Bani inapoi pentru taxa auto
Publicat la 05.03.2009, 22:00:00
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
