“Firmele pot alege cât din profit vor reinvesti, însă facilitatea se aplică doar pentru echipamente tehnologice, respectiv maşini, utilaje şi instalaţii de lucru. Măsura privind neimpozitarea profitului reinvestit se va aplica până la sfârşitul anului 2010”, a declarat reprezentantul Ministerului Finanţelor Dragoş Doroş.
Potrivit acestuia, valoarea investiţiilor pentru care s-a aplicat facilitatea nu se mai amortizează, valoarea investită fiind trecută, în întregime, o singură dată în conturile de venituri şi cheltuieli. Practic, statul îşi va recupera în timp diferenţa de impozit, întrucât utilajul cumpărat este considerat complet amortizat din primul an. Astfel, scutirea de impozit aduce doar un avantaj de lichiditate, nu şi profituri în plus pe termen lung pentru companie.
Ce avantaje aduce profitul reinvestit
Publicat la 20.09.2009, 21:00:00
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Actualitate
Judecătorii au câștigat în instanță un „supliment de salariu” de aproape 5 miliarde de lei. CCR a respins sesizarea lui Bolojan

Actualitate
Otopeniul, viitorul oraș al sportului. Arena lui Ion Țiriac, cu 5.000 de locuri, gata în 2027

Actualitate
BucharestFoodSummit: Agricultura și industria alimentară, între tehnologie, presiuni economice și păstrarea tradiției
![[P] Mituri despre creditele online: ce înseamnă proces simplificat și ce nu dispare din analiza financiară](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fmoney-ro-cdn.sorin-freciu.workers.dev%2Fstorage%2Fv1%2Fobject%2Fpublic%2Fmedia%2Farticles%2F1791377691821-t2hlggahn5.jpg&w=1920&q=75)
Actualitate
[P] Mituri despre creditele online: ce înseamnă proces simplificat și ce nu dispare din analiza financiară

Actualitate
