Declaratia 200 trebuie depusa la ANAF pana pe 25 mai
Publicat la 08.04.2015, 12:42:23
Astfel circa 600.000 de romani, adica persoanele care realizeaza venituri care provin din activitati independente (profesii liberale, PFA, venituri din brevete si inventii), cedarea folosintei bunurilor (inchirierea unui imobil sau a unui autovehicul), activitati agricole pentru care venitul net se stabileste in timp real dar si alte activitati similare, au obligatia de a depune declaratia 200 model ANAF actualizat.
Prin completarea acesteia se realizeaza calcularea si impozitarea contribuabilului pentru veniturile provenite din aceste activitati.
Totodata prin completarea acestui formular puteti dona 2% din impozitul pe care oricum il platiti statului roman catre un ONG a carui activitate doriti sa o sprijiniti. Formularul de la linkul de mai sus are deja completate detaliile Fundatiei Refresh, organizatie cu o importanta activitate caritabila in ultimii ani. Puteti insa sa optati si pentru un alt ONG, completand urmatoarele detalii in campurile corespunzatoare ale formularului 200 - nume, CIF si cont IBAN.
Formulare necompletate gasiti pe site-ul ANAF sau la sediile ANAF unde trebuie depuse.
Termenul limita pentru depunerea formularului 200 este 25 mai 2015 pentru veniturile realizate in 2014.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3470 lei, franc la 5.7304 lei

Piețe financiare
Bursa încetinește după startul spectaculos al săptămânii. BET scade marginal, iar lichiditatea rămâne redusă
Piețe financiare
Curs BNR valabil 9 octombrie 2026: 1 euro = 5.3470 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
