Diferenţa dintre cele două taxe auto va fi returnată
Publicat la 28.01.2008, 09:07:02
Guvernul va restitui diferenţa dintre taxa actuală şi cea nouă, convenită cu Uniunea Europeana, celor care au înmatriculat maşini vechi de la 1 ianuarie 2007 şi până la 1 iulie 2008, atunci când noua taxă va intra în vigoare, a declarat ieri directorul adjunct pentru impozite şi taxe indirecte din cadrul Ministerului Economiei şi Finantelor, Mihail Hura.
Oficialul n-a dat detalii despre modul în care banii vor fi daţi înapoi, dar a precizat că procedura va fi introdusă în normele de aplicare a ordonanţei care schimbă taxa auto. „Statul nu va pune, în nici un caz, vreo barieră administrativă în calea recuperarii diferenţei de taxă“, a asigurat Hura. Taxa va putea fi recuperată numai la solicitarea celui care a plătit-o, pentru că, în unele cazuri, noua taxă este chiar mai mare decât cea actuală. În plus, statul va returna o diferenţă de bani şi la o eventuală vânzare a maşinii în afara ţării. Nici aici oficialii nu dau explicaţii.
Citeşte întreaga ştire
Sursa: Cotidianul
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
