Românii care au obţinut venituri din activităţi independente, chirii şi drepturi de autor trebuie să depună, până la jumătatea lunii mai, formularul 200, declaraţia privind venturile realizate în anul 2010. În mod normal, data pentru depunerea declaraţiei la administraţia financiară este 15 mai, însă, datorită faptului că, în 2011, această dată nimereşte duminică, termenul este 16 mai, scrie EVZ.
Dacă veniturile pe care le-aţi avut anul trecut au fost exclusiv din salariu sau pensie, nu trebuie să depuneţi formularul 200. La fel şi dacă aţi câştigat premii sportive sau la jocuri de noroc sau dacă aţi avut venituri din dobânzi, dividende, moşteniri, donaţii, burse sau alocaţii de maternitate.
Cum se completează formularul 200
Începeţi prin completarea datelor de identificare, apoi bifaţi căsuţa corespunzătoare sursei de venit, la capitolul "Date privind veniturile realizate pe surse şi categorii de venit". La "Determinarea venitului net" trebuie să bifaţi modalitatea în care se calculează venitul net: în sistem real, pe baza cotelor forfetare de cheltuieli sau pe baza normelor de venit. Citeşte mai mult pe EVZ
Ghid pentru depunerea declaraţiei de venit
Publicat la 20.04.2011, 05:52:13
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
