Guvernul a adoptat documentul convenit cu sindicaliştii în privinţa salariului minim brut
Publicat la 12.12.2007, 17:18:05
Valoarea salariului minim brut pe economie va fi în primele şase luni ale anului 2008 de 500 de lei, iar în a doua parte a anului va creşte la 540 de lei, dar numai dacă inflaţia, creşterea economică şi productivitatea vor fi cele prognozate, a anunţat premierul Tăriceanu.
Guvernul a adoptat miercuri o hotărâre de guvern prin care a legiferat decizia luată luni în urma discuţiilor ministrului muncii, Paul Păcuraru, cu sindicaliştii şi cu patronatele.
Sursa: NewsIn
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Actualitate
Astăzi în istorie, 7 octombrie: Yahoo devine companie publică în 1996
Actualitate
Citatul zilei, 7 octombrie 2026: Investitorii vor să facă bani cât dorm

Actualitate
Cum îți faci un buget când veniturile nu sunt aceleași în fiecare lună

Actualitate
Mașină nouă sau second-hand: care este costul real după cinci ani?

Actualitate
