Majorarea cu doar 4,5%, generează, de fapt, ”profit” pentru stat, care va încasa dublu decât cheltuiește prin această operație, din contribuțiile angajaților și angajatorilor, publici, dar mai ales privați, scrie cursdeguvernare.ro.
”Începând cu data de 1 ianuarie 2012, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată se stabileşte la 700 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 169,333 ore în medie pe lună în anul 2012 reprezentând 4,13 lei/oră”, prevede proiectul de act normative.
Încălcarea prevederilor atrage pentru agenții economici amenzi de la 1.000 lei la 2.000 lei, conform documentului. Citeşte mai mult pe cursdeguvernare.ro
Guvernul crește salariul minim: încasează din mediul privat de două ori mai mult decât cheltuieşte cu bugetarii
Publicat la 22.11.2011, 07:10:35
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
