Executivul va menţine principiul conform căruia taxa auto poate fi redusă în baza unor formule de calcul care ţin cont de gradul de depreciere a maşinii, calculat în raport cu diferenţa de vechime între data primei înmatriculări şi anul de fabricaţie înscris în cartea de identitate a vehiculului, starea generală şi nivelul de dotare, dar va diminua coeficientul de calcul stabilit pentru fiecare dintre aceşti indicatori şi va reduce şi cota maximă de reducere acceptată, de la 95% la 90%.
Plafoanele vor fi stabilite prin normele metodologice de aplicare a ordonanţei privind noua taxă auto, aprobate de Guvern în şedinţa de miercuri.
Astfel, coeficienţii de reducere a taxei auto calculaţi în funcţie de vechimea maşinii vor fi reduşi de la un ecart cuprins între 1,03-1,10 la la 1,01-1,04, iar cei raportaţi la starea generală a autovehiculului, respectiv aspectul exterior şi interior (semne de coroziune şi deteriorare pe caroserie, revopsire, curăţenia tapiţeriei, starea componentelor de bord) vor scădea de la 1,10 la la 1,05. Citeşte mai mult pe MEDIAFAX
Guvernul scade cota de reducere a taxei auto pentru maşinile vechi. Cumpărătorii vor plăti mai mult
Publicat la 21.01.2011, 14:42:02
Acest articol nu reprezintă consultanță financiară.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Curs BNR valabil 7 octombrie 2026: Leul slăbește puternic. 1 euro costă acum 5.3527 lei

Piețe financiare
Aurul sfidează dobânzile: de ce băncile centrale continuă să cumpere metalul prețios
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3306 lei, franc la 5.7358 lei

Piețe financiare
BREAKING. Bursa de la București explodează luni: BET urcă peste 4%, iar Cris-Tim câștigă aproape 15%
Piețe financiare
