25 ianuarie este termenul limită pentru declararea TVA-ului aferent lunii decembrie. Tot atunci se depun şi declaraţiile pentru livrări, prestări servicii sau pentru achiziţii realizate pe teritoriul României. 25 ianuarie este data-limită şi pentru depunerea declaraţiilor pe profitul realizat în trimestrul patru din 2007.
"În cazul în care plătitorii impozitului pe profit optează să facă calculul final al impozitului mai repede nu se mai depune declaraţia pe 25 ianuarie, ci .. pe 15 februarie Până la sfârşitul lui februarie se depune şi o declaraţie informativă privind veniturile din economii obţinute de persoanele nerezidente, bănci şi impozitul pe dobânzi" a declarat senior manager Ernst&Young, Alexandru Milcev.
În cazul în care termenele impuse de Fisc pentru plata impozitelor nu sunt respectate, contribuabilii riscă amenzi de peste 1000 de lei.
Ianuarie şi februarie sunt termenele limită pentru declararea taxelor şi impozitelor
Publicat la 09.01.2008, 07:32:39
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
