Proiectul de hotărâre privind taxele şi impozitele locale în Capitală nu a prevăzut majorări, singura modificare fiind doar la impozitarea clădirilor, potrivit noului Cod fiscal.
Astfel, se estimează că impozitul pe locuinţă va fi cu aproximativ 25 la sută mai mare, a precizat Lenuţa Boncota, director la Direcţia venituri din Primăria Capitalei.
Potrivit Codului fiscal, pentru clădiri cu destinaţie rezidenţială aflate în proprietatea persoanelor fizice impozitul rămâne 0,1 la sută din valoarea impozabilă, iar pentru clădiri cu destinaţie nerezidenţială aflate în proprietatea persoanelor fizice - 0,2 la sută din valoarea impozabilă.
Persoanele juridice plătesc pentru clădirile cu destinaţie rezidenţială 0,2 la sută din valoarea impozabilă, iar pentru clădiri cu destinaţie nerezidenţială - 1,5 la sută din valoarea impozabilă, tot la fel ca în anul 2015.
Proprietarii de maşini electrice sau hibride vor beneficia anul viitor de o scutire de 100 la sută, după ce consilierii generali au aprobat un amendament la hotărâre propus de Cornel Poteraşu.
Hotărârea mai prevede că în Bucureşti taxa hotelieră, de 1 la sută din tariful de cazare, la fel ca în acest an, va fi folosită pentru promovarea turismului. De altfel, această taxă îşi schimbă numele în "taxă de promovare a Bucureştiului".
Impozitul pe locuinţă creşte cu aproximativ 25%
Publicat la 11.12.2015, 05:58:04
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Bursa încetinește după startul spectaculos al săptămânii. BET scade marginal, iar lichiditatea rămâne redusă
Piețe financiare
Curs BNR valabil 9 octombrie 2026: 1 euro = 5.3470 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
