LIBERALII s-au decis! DOCUMENTUL care arată cât va fi salariul minim de la 1 ianuarie
Publicat la 21.11.2019, 14:50:08
Începând cu data de 1 ianuarie 2020, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în
plată se stabileşte în bani, fără a include sporuri şi alte adaosuri, la suma de 2.262 lei lunar, ceea ce reprezintă o creștere de 8,7 % față de luna decembrie 2019, se arată în proiectul de Hotărâre pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată.
În anul 2019 tariful orar este de 12,43 lei/oră pentru un program complet de lucru de 167,333 ore, iar în anul 2020 tariful orar este de 13,518 lei/oră pentru un program complet de lucru de 167,333 ore. Începând cu data de 1 ianuarie 2020, pentru personalul încadrat pe funcţii pentru care se prevede nivelul de studii superioare, cu vechime în muncă de cel puţin un an în domeniul studiilor superioare,, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, sumă stabilită în bani care nu include sporuri şi alte adaosuri, se stabileşte la 2.620 lei lunar, ceea ce reprezintă o creștere de 11,5 % față de luna decembrie 2019.
În anul 2019 tariful orar este de 14,044 lei/oră pentru un program complet de lucru de 167,333 ore, iar în anul 2020 tariful orar este de 15,657 lei/oră pentru un program complet de lucru de 167,333 ore.
Proiectul de hotărâre se poate consulta AICI.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Politic
Luca Niculescu intră direct în miezul crizei: prețuri, energie, economie și banii statului

Politic
Luca Niculescu vrea OCDE în programul de guvernare: „Reformele bune se fac pe baza datelor și a realității din teren”

Politic
Luca Niculescu, povestea de familie a premierului desemnat- averea confiscată în comunism, legăturile cu Brătienii și cei opt ani de muncă forțată ai bunicului

Politic
Nicușor Dan îl desemnează pe Luca Niculescu premier. „Este momentul să construim”

Politic
