Măsuri fiscale care intră în vigoare de la 1 martie
Publicat la 01.03.2017, 06:12:55
Asta, după ce o serie de alte măsuri fiscale cu caracter social au intrat deja în vigoare. Reducerea impozitului pentru micro-întreprinderi se aplică de la 1 februarie. Noua măsură a introdus o cotă de impozitare de 1% pentru firmele cu cel puţin un salariat, în condiţiile în care, până acum, impozitul era dublu, scrie digi24.
Sunt însă şi măsuri amânate. Nu se va mai aplica TVA zero la vânzarea locuinţelor sub 450.000 de lei, dar nici pentru publicitate. De asemenea, se renunţă şi la reducerea TVA pentru materiile prime şi serviciile din agricultură.
În plus, nici angajaţii din sistemul de sănătate nu vor mai primi sporurile promise, care ar fi trebuit să ajungă la 85% din salariul de bază.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
