Salariul minim creşte cu 85 de bani pe oră. În 2019 vom munci mai mult
Publicat la 02.10.2018, 04:11:51
În prezent, salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată este stabilit la 1.900 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 166,666 ore, în medie pe lună în anul 2018, reprezentând 11,40 lei/oră, potrivit HG 846/2017.
Prn propunerea de act normativ, salariul minim pe economie va fi majorat, de la 1 ianuarie, cu 150 lei, majorarea de aproape 8% însemnând 85,1 bani pe oră.
„Prin prezentul act normativ se propune ca salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată să fie majorat la 2.050 lei lunar începând cu data de 1 ianuarie 2019, pentru un program complet de lucru de 167,333 ore în medie pe lună, ceea ce reprezintă o creştere de 7,9% faţă de luna decembrie 2018”, se arată în nota de fundamentare a proiectului.
mai multe, pe capital.ro
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
Bursa își revine după o zi agitată. BET încheie ședința pe plus, iar euro atinge un nou record
Piețe financiare
Curs BNR valabil 7 octombrie 2026: Leul slăbește puternic. 1 euro costă acum 5.3527 lei

Piețe financiare
Aurul sfidează dobânzile: de ce băncile centrale continuă să cumpere metalul prețios
Piețe financiare
