Valoarea salariului minim pe economie începând cu 1 ianuarie 2008 va fi de 500 de lei urmând ca aceasta să se majoreze la 540 de lei în a doua jumătate a anului, în funcţie de evoluţia indicatorilor economici, a declarat ministrul muncii, Paul Păcuraru.
Reprezentanţii Guvernului, ai sindicatelor şi ai patronatelor au semnat, luni seara, un protocol prin care au stabilit un salariu minim unic pentru anul 2008. Astfel, anul viitor, nu vor mai exista un salariu minim garantat în plată stabilit de guvern şi unul negociat între sindicate şi patronate.
Sursa: NewsIn
Salariul minim unic pe economie va fi 500 de lei din ianuarie şi de 540 de lei din iulie 2008
Publicat la 10.12.2007, 18:27:39
Acest articol nu reprezintă consultanță financiară.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Actualitate
WARO – Watching Romania aduce la București prima ediție a unui eveniment internațional dedicat orologeriei independente

Actualitate
Forța capitalului românesc! Top 100 companii antreprenoriale din România. Cine sunt cei mai puternici oameni de afaceri

Actualitate
Start-Up Nation revine: 17.600 de tineri pot intra în cursa pentru 250.000 de lei

Actualitate
Românii au strâns cureaua: comerțul scade cu 5% în primele opt luni

Actualitate
