- contribuabilul care nu a declarat obligaţii fiscale cu termen de plată la 30 septembrie 2015 (cu menţiunea că, potrivit experţilor de la EY România, în această categorie se încadrează şi contribuabilul care nu a declarat absolut nimic - situaţie ce va isca, în opinia specialiştilor, numeroase controverse);
- contribuabilul inspectat anterior datei de 30 septembrie 2015, căruia i s-a comunicat decizia de impunere anterior acestei date;
- contribuabilul care a declarat, dar nu a plătit obligaţiile fiscale până la data de referinţă (30 septembrie2015);
Șase categorii de contribuabili care pot beneficia de anularea sau reducerea penalităților de întârziere
Publicat la 01.02.2016, 09:34:37
Plecând de la prevederile primelor patru articole din OUG nr. 44/2015, specialiştii Departamentului de litigii şi dispute fiscale din cadrul EY România au identificat şase categorii de contribuabili care pot beneficia de facilităţile fiscale prevăzute. Potrivit acestora, există următoarele şase tipologii de contribuabili beneficiari ai facilităţilor fiscale:
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
