Sindicatele şi guvernul vor semna azi un acord privind salariul minim
Publicat la 25.07.2008, 04:56:44
Conform prevederilor acordului, venitul minim va fi majorat din nou, la 1 ianuarie 2009, la 600 de lei, urmând ca apoi să crească cu câte 100 de lei pe an, până la nivelul de 1325 de lei în 2014, anul trecerii la moneda unică europeană.
Acordul va fi semnat astăzi de trei dintre cele cinci confederaţii sindicale. Celelalte două au refuzat propunerea executivului şi vor continua negocerile.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
