Alocaţiile pentru copiii nou-născuţi, de plasament, cele complementare sau pentru susţinerea familiei monoparentale, precum şi venitul minim garantat au fost majorate cu 4,5%, noile sume urmând să fie acordate din luna ianuarie, a decis miercuri Guvernul. Potrivit purtătorului de cuvânt al Guvernului, Camelia Spătaru, majorarea a fost făcută în funcţie de inflaţia prognozată pentru anul 2008 şi intră în vigoare din luna ianuarie.
Cuantumul alocaţiei pentru copiii nou-născuţi creşte de la 204 lei la 213 lei. Alocaţia de plasament a fost, de asemenea, indexată cu 4,5%, începând cu luna ianuarie 2008, cuantumul lunar ajungând astfel la 90 lei. Alocaţia familială complementară se majorează, de asemenea, cu 4,5%, cu sume de la 38 de lei pentru familiile cu un copil, până la 83 de lei pentru familiile cu patru sau mai multi copii. Totodată, indemnizaţia lunară de care beneficiază adultul cu handicap grav s-a majorat de la 179 lei la 187 lei, iar indemnizaţia lunară de care beneficiază adultul cu handicap accentuat s-a majorat de la 147 lei la 154 lei.
Sursa: NewsIn
Venitul minim garantat şi alte ajutoare de la stat au fost majorate cu 4,5%
Publicat la 09.01.2008, 15:06:28
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Actualitate
România în care nu mai merită să fii sărac. Dar nici bogat nu e chiar simplu să fii

Actualitate
Secretul longevității? În acest sat, femeile ajung la 100 de ani într-o proporție neobișnuit de mare
Actualitate
Astăzi în istorie, 8 octombrie: FMI avertizează lumea de criza din 2008
Actualitate
Citatul zilei, 8 octombrie 2026: Fii orientat spre țintă, nu spre ego

Actualitate
