money.ro
🔔 Alerte
Actualitatemoney.ro

Venitul minim garantat şi alte ajutoare de la stat au fost majorate cu 4,5%

Publicat la 09.01.2008, 15:06:28

Distribuie:WhatsAppFacebookX
Venitul minim garantat şi alte ajutoare de la stat au fost majorate cu 4,5%
Urmărește money.ro pe Google News
Alocaţiile pentru copiii nou-născuţi, de plasament, cele complementare sau pentru susţinerea familiei monoparentale, precum şi venitul minim garantat au fost majorate cu 4,5%, noile sume urmând să fie acordate din luna ianuarie, a decis miercuri Guvernul. Potrivit purtătorului de cuvânt al Guvernului, Camelia Spătaru, majorarea a fost făcută în funcţie de inflaţia prognozată pentru anul 2008 şi intră în vigoare din luna ianuarie.

Cuantumul alocaţiei pentru copiii nou-născuţi creşte de la 204 lei la 213 lei. Alocaţia de plasament a fost, de asemenea, indexată cu 4,5%, începând cu luna ianuarie 2008, cuantumul lunar ajungând astfel la 90 lei. Alocaţia familială complementară se majorează, de asemenea, cu 4,5%, cu sume de la 38 de lei pentru familiile cu un copil, până la 83 de lei pentru familiile cu patru sau mai multi copii. Totodată, indemnizaţia lunară de care beneficiază adultul cu handicap grav s-a majorat de la 179 lei la 187 lei, iar indemnizaţia lunară de care beneficiază adultul cu handicap accentuat s-a majorat de la 147 lei la 154 lei.

Sursa: NewsIn

Newsletter zilnic money.ro

BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.

Urmărește pe Google NewsAdaugă ca sursă preferată

Articole înrudite