Românii care au de recuperat taxa auto o pot face depunând o cerere în acest sens până pe 31 august 2018, orice cerere depusă ulterior, nemaifiind soluţionată prin restituirea taxei, reiese dintr-un ordin publicat în Monitorul Oficial.
Veste bună despre TAXA AUTO: Proceduri mai simple pentru rambursarea banilor
Publicat la 07.03.2018, 05:55:27
În prezent, legea prevede că ”la cererea de restituire se anexează, în original sau copie, documentul doveditor al plății taxei speciale pentru autoturisme și autovehicule, taxei de poluare pentru autovehicule, taxei pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule sau timbrului de mediu pentru autovehicule, respectiv chitanța fiscală/ ordinul de plată și extrasul de cont, după caz, care să ateste efectuarea plății acesteia, precum și copiile cărții de identitate a vehiculului și a certificatului de înmatriculare”, scrie profit.ro.
Această procedură a fost stabilită anul trecut de Guvern prin ordonanță de urgență, la acest moment fiind însă pregătite o serie de modificări.
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3501 lei, franc la 5.7355 lei

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
