Veşti proaste pentru şoferi
Publicat la 30.06.2015, 08:58:08
Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată creşte, din 1 iulie, de la 975 de lei, cât este din 1 ianuarie 2015, la 1.050 de lei, majorare stabilită în decembrie 2014, prin hotărâre de Guvern.
Potrivit Codului rutier, un punct amendă reprezintă 10 la sută din salariul minim brut pe ţară.
Astfel, odată cu majorarea salariului minim brut pe ţară la 1.050 de lei va creşte, proporţional, şi punctul de amendă, de la 97,5 lei la 105 lei.
mai multe, pe mediafax.ro
Newsletter zilnic money.ro
BET, curs valutar, știrea zilei — în 2 minute, înainte de 7:00.
Articole înrudite

Piețe financiare
Ușoară corecție pe bursă după începutul excelent de săptămână

Piețe financiare
Investitorii români reduc expunerea pe giganții tehnologici. Pariul pe AI, înlocuit cu energie, cipuri și infrastructură
Piețe financiare
Curs BNR valabil 8 octombrie 2026: 1 euro = 5.3501 lei. Leul câștigă ușor teren
Piețe financiare
Cursul BNR valabil azi: euro la 5.3527 lei, franc la 5.7285 lei

Piețe financiare
