Ştirile zilei din marketing – 30.03.2012

0

» Coca-Cola, Visa si Sony, percepute de consumatorii americani drept cele mai durabile branduri
Potrivit unui studiu realizat de Harris Interactive pe un esantion de 38,529 consumatori cu varsta de peste 15 ani care au evaluat 1,529 branduri din 127 categorii de produse, a reiesit faptul ca Coca-Cola, Visa si Sony se numara printre „liderii pereni”… [citeste »]

 

» ProSport organizeaza o noua editie „Cu bicicleta la mare”
ProSport organizeaza in acest an o noua editie a campaniei „Cu bicicleta la mare”, prin care 150 de participanti vor pedala 280 km in cele doua zile de velo-expeditie din 28 si 29 aprilie, anunta un comunicat Echipa de PR. Evenimentul face parte… [citeste »]


» Cif si Domestos desfasoara campania „Ritm si premii pe alese. Curatenia bine-ti iese!”
Cif si Domestos, branduri Unilever, le ofera consumatorilor premii in valoare totala de 112.394 lei prin intermediul campaniei promotionale „Ritm si premii pe alese, Curatenia bine-ti iese!”, creata de Grupul McCann Erickson. Persoanele care achizitioneaza… [citeste »]


» Cosmote va planta un copac pentru fiecare telefon sau accesoriu adus la reciclat
Cu ocazia Orei Pamantului 2012, Cosmote Romania combina doua programe dezvoltate de companie: I Love Recycling si Adopta o padure, printr-o initiativa prin care pentru fiecare client care isi va recicla telefonul mobil sau accesoriile, operatorul va planta… [citeste »]


» Traininguri pentru antreprenori intr-un program cofinantat din fonduri europene nerambursabile
Clubul Intreprinzatorului Roman, proiect al Bancii Transilvania, demareaza astazi, 29 martie, programul „Competente manageriale in poli de crestere si dezvoltare si Antreprenoriat de viitor in poli de competitivitate”, cofinantat din fonduri europene… [citeste »]


» Samsung si Cinemagia lanseaza o aplicatie disponibila gratuit pe televizoarele Samsung SMART TV
Samsung Electronics anunta disponibilitatea pe televizoarele Samsung SMART TV a unei noi aplicatii, creata in colaborare cu site-ul romanesc de cinematografie Cinemagia, ce ofera informatii despre programul cinematografelor si al posturilor TV, dar si… [citeste »]


» Kraft Foods Romania imbunatateste layout-ul ambalajelor si compozitia pralinelor I Love Milka si Milka Thank You
Kraft Foods Romania a imbunatatit layout-ul ambalajelor si compozitia pralinelor I Love Milka si Milka Thank You, informeaza un comunicat de presa Prais. Categoria de praline a Kraft Foods cuprinde urmatoarele variante: I love Milka Alune (137,5g,… [citeste »]


» Brutariile Paul introduc un nou produs: Baguette “Charlemagne”
Folosind bagheta Charlemagne au fost create trei retete de sandwich-uri: Sandwich Charlemagne jambon fromage, Sandwich Charlemagne poulet si Sandwich Charlemagne jambon oeuf, disponibile la pretul de 13,90 Lei bucata, iar bagheta Charlemagne la pretul… [citeste »]


» Floriol desfasoara promotia „Castiga pachetul tau complet de sanatate”
Floriol desfasoara promotia „Castiga pachetul tau complet de sanatate”, in perioada 1 martie 2012 – 15 Aprilie 2012, prin care clientii pot castiga vouchere de 1000 de lei pe care le pot folosi in oricare dintre magazinele Nike, Bam Boo sau Plafar,… [citeste »]


» METRO desfasoara o campanie de promovare a brandului propriu Fine Food
METRO Cash & Carry Romania lanseaza prima campanie de promovare a brandului propriu de produse Fine Food, informeaza un comunicat al companiei. Gama Fine Food cuprinde peste 400 de produse alimentare, iar gama Fine Dreaming peste 100 de produse… [citeste »]


» Violeta Luca (Flanco): rezultate financiare, investitii in angajati si evolutia comportamentului de consum
Cu o cota de piata de 11% in 2011, anul trecut Flanco a dat tonul initiativelor de tip Black Friday sau Black Week, „care a dus nu numai la cresterea business-ului nostru, dar si a pietei in ansamblu, fiind preluat si de alti retaileri”, spune Violeta… [citeste »]

 

Aceste stiri au fost furnizate de SMARK – The Romanian Community of Marketing Professionals | www.SMARK.ro