Supermarketurile au un competitor serios: importatorii direcţi

În această perioadă, oamenii se orientează spre magazinele cu preţuri cât mai mici. La capitolul haine sau încălţăminte, de exemplu, sunt importate produse din sezoane trecute şi care sunt cumpărate de la producători la jumătate de preţ.

Dacă importul este considerabil, producătorul acordă discount serios. Iată deci, de la bun început, două reduceri succesive de preţ. Astfel un produs care a avut un preţ de catalog, în Europa, în sezonul trecut, de 70 de euro poate fi cumpărat în România azi cu doar 70 de lei.

Un aspirator poate fi achiziţionat într-un supermarket cu aproximativ 400 de ron însă, într-un magazin ce l-a importat direct din Germania poate fi cumpărat cu 100 de ron mai puţin.

Şi obiectele de bucătărie sunt cu mult mai ieftine. Un blender la 40 de lei ce poate fi achiziţionat într-un supermarket cu minim 70 de lei.

„Pe noi, criza nu ne-a afectat. A avut şi părţi bune, vânzările ne-au crescut cu 10-20 de procente până acum”, spune Madalo Ferry, general manager al unui astfel de magazin.

În astfel de magazine găseşti detergenţi, la electrocasnice, jucării sau decoraţiuni. Managerul spune că cele mai căutate produse sunt obiectele necesare unei bucătării şi, de asemenea, noutăţile de pe piaţă. Citește mai mult pe Realitatea.NET

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed