Suplimentul ADfel 2010: invitaţia de 32 de pagini la singurul eveniment de publicitate neconvenţională din România

0

Distribuit în 50.000 de exemplare împreună cu 24-FUN, Suplimentul ADfel încearcă să atragă privirile trecăorilor printr-o copertă care parodiază prima pagină a tabloidelor, care conţine întotdeauna poze sexy şi titluri bombastice. “Reclame fără perdea”, “Descoperă dimensiunile extazului 3D”, “Preludii la cinema” sunt câteva dintre titlurile care însoţesc siluetele seducătoare de pe copertă. Suplimentul încearcă astfel să fie un manifest împotriva clişeelor încă de la prima pagină.

În interior se găsesc campanii neconvenţionale premiate la festivaluri din afară, grupate în funcţie de loculîin care s-au întâmplat: în avion, la cinema, în staţia de autobuz, sub forma de proiecţii pe clădiri sau în print. Alte articole conţin campanii neconvenţionale pentru filme 3D sau pentru maşini.

Cele 2 pagini dedicate publicitarilor în fiecare număr conţin anul acesta idei neconvenţionale care să includă semaforul. Au răspuns: Răzvan Căpănescu (Creative Director, Publicis), Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson), Vlad Lazăr (Copywriter, Headvertising), Dan Şendroiu (Graffiti BBDO), Mihai Ene (Creative | Co-founder, The Secret Service) şi Alina Tudose (Managing Director, Cohn&Jansen).

Puteti citi Suplimentul ADfel, în versiune digitală, pe IQAds sau La Motoare, cu ocazia celei de-a cincea ediţii a festivalului ADfel, care începe pe 26 iulie.