Traficul Times şi Sunday Times a scăzut la jumătate după introducerea abonamentului cu plată

0

Potrivit estimărilor făcute de Nielsen, cele două publicaţii au înregistrat un număr de aproximativ 362.000 de cititori plătitori.

 

Nielsen a estimat că aproximativ 1,78 milioane de utilizatori unici din Marea Britanie au vizitat paginile principale ale thetimes.co.uk şi sundaytimes.co.uk, sugerând astfel că doar 20% dintre cititori sunt abonaţi plătitori.

 

Potrivit estimărilor, traficul de pe paginile principale ale celor două publicaţii a scăzut cu aproape 43% şi traficul story-urilor a scăzut cu peste 88%, de când News International, care deţine cele două publicaţii, a luat decizia de a taxa utilizatorii cu o liră sterlină pentru accesul la conţinutul online pentru o zi şi cu două lire sterline pentru accesul la ştirile celor două site-uri pentru o săptămână.

 

Cifrele prezentate de Nielsen includ traficul generat de utilizatorii care au primit acces temporar la conţinutul online al celor două site-uri, cu licenţe de tip trial. Nielsen nu a calculat câţi utilizatori au dat curs acestor licenţe gratuite.

 

Aproximativ 150.000 de oameni erau înregistraţi pe thetimes.co.uk şi pe sundaytimes.co.uk înainte ca News International să introducă taxa pe conţinut.

 

Reprezentanţii News International nu au comentat estimările Nielsen.