UPC România a pierdut 15.000 clienţi în trimestrul doi

0

Cei 15.000 de clienţi pierduţi de UPC România în trimestrul al doilea al acestui an sunt trecuţi la categoria customer relationships. Aici sunt contorizaţi clienţii care primesc cel puţin unul dintre serviciile de voce, Internet sau video.

 

UPC a înregistrat o creştere de 10.200 de abonaţi prin cablu digital şi o creştere de 6.500 de abonaţi la televiziunea prin satelit DTH.

 

În ceea ce priveşte serviciile de Internet, UPC a înregistrat o creştere de 1.800 de abonaţi în trimestrul al doilea. La serviciile de telefonie fixă, operatorul a crescut baza de clienţi cu 15.000 de abonaţi în perioada amintită.

 

În acest moment, UPC România are 1.124.000 de clienţi care primesc cel puţin unul dintre serviciile de voce, Internet sau video, 567.000 de abonaţi la serviciile de cablu analogic şi 314.700 clienţi la serviciile de cablu digital. Baza de clienţi abonaţi la serviciul de televiziune digitală DTH a ajuns la 242.000.

 

UPC România are 258.000 de abonaţi la serviciile de Internet şi 158.000 de abonaţi la serviciile de telefonie.