Vânzările din Europa de Vest menţin Chevrolet pe linia de plutire

În 2009 au fost vândute în total 211.230 de unităţi în perioada ianuarie – iunie , faţă de  269.319 unităţi vândute în perioada similară din 2008.

În primele şase luni ale anului 2009, numărul de autovehicule Chevrolet vândute în Europa de Vest a atins 82.400 de unităţi, cu 1,6%  mai multe comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În primul semestru al anului, Chevrolet a înregistrat creşteri semnificative de vânzări în special în Franţa şi Germania, cu peste 4000 de autovehicule înmatriculate în fiecare dintre cele două ţări, reprezentând o creştere cu 95%, respectiv 35%.

În Italia, piaţa cu cele mai mari vânzări Chevrolet din Europa de Vest, vânzările au depăşit 2.000 de unităţi sau 8,3% în perioada ianuarie – iunie. De asemenea, Chevrolet a înregistrat o creştere semnificativă a cotei pe piaţa spaniolă şi engleză, care parcurg o scădere vizibilă, urcând cu 0,8%, respectiv 0,3%.

Pe piaţa din Rusia, care s-a redus la jumătate faţă de primele şase luni ale anului trecut, Chevrolet şi-a menţinut poziţia de lider între mărcile străine, cu o cotă de piaţă stabilă de 8%.

Într-un context economic dificil, în care piaţa auto din România a fost grav afectată de criza creditelor şi invazia de second hand, Chevrolet a înregistrat în trimestrul 2 o creştere de 74% comparativ cu trimestrul 1 al acestui an.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed