Vola.ro: în ultimii doi ani, compania şi‑a mărit de patru ori cifra de afaceri. Softul succesului?

0

Este greu să spunem că a existat în această creștere fulgerătoare un singur factor, deoarece sunt mai mulți. Dar „cel mai important este faptul că noi ne‑am născut online. Noi nu suntem o divizie online a unei agenții offline.

 

Din cauza asta tot ADN‑ul firmei e diferit. Noi suntem înainte de toate o firmă de tehnologie, apoi o firmă de turism și asta contează foarte mult în modul cum te poziționezi și în modul cum îți faci prioritățile“, explică Daniel Truică, Managing Director vola.ro, el însuși un manager care nu vine din industria turistică. Fondată în 2007 de către Daniel Truică și doi parteneri polonezi, vola.ro a reușit să crească în cinci ani cât alte companii în zece. În prezent, vola.ro este cel mai mare jucător de pe piața de turism online – fiind urmată de esky.ro și de paravion.ro – cifra de afaceri estimată pentru acest an fiind de 21 milioane euro. Și, de asemenea, se află pe primul loc în Fast 50 Technology 2012, top care urmărește evoluția celor mai reprezentantive nume din tehnologie în ultimii cinci ani și tendințele din industria de profil. Pentru a doua oară consecutiv, România deține prima poziție în clasamentul realizat de grupul Deloitte, companie specializată în audit și consultanță financiară. Pe lângă vola.ro, în top se mai află încă cinci companii locale.

IT STYLE. Absolvent de finanțe‑bănci, Daniel Truică mărturisește că i‑a fost clar că nu va rămâne în această zonă, deoarece „am încercat să fac contabilitate și nu am putut, nu mi se potrivea“. Nici acum contabilitatea nu i se potrivește, dar nici turismul: vorbește ca un om de IT, nu participă la târgurile de turism și nu încearcă să vândă povești despre vacanțe. Citeste mai mult in Money Magazine.