Volkswagen-ul de 6.000 – 7.000 euro, confirmat de şeful companiei

0

„Nu a fost luată încă o decizie definitivă. Vom dezvolta o maşină de buget în clasa de preţ 6.000 – 7.000 de euro. Peste 3 milioane de maşini pe an pot fi vândute doar în China pe acest segment, la care se adaugă un milion în India. Africa este de asemenea o piaţă foarte promiţătoare”, a afirmat Winterkorn, întrebat ce are de gând să facă în privinţa absenţei Volkswagen de pe segmentul automobilelor low-cost, cu preţuri mai mici de 8.000 de euro, potrivit Der Spiegel.

 

El a adăugat că dezvoltarea modelului va avea loc în Germania, unde se va decide cum va arăta maşina şi cu ce motorizări va fi echipată.

 

„Apoi dezvoltarea va continua în China cu unul dintre partenerii noştri, producţia urmând să înceapă în 2015”, a afirmat şeful Volkswagen.

 

Revista germană Auto Bild scria în luna octombrie că Volkswagen are de gând să copieze succesul Dacia prin lansarea unui brand auto low-cost în al treilea trimestru din 2015, vizând iniţial 3 modele cu preţuri între 6.000 – 8.000 euro.

 

Şeful de vânzări al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, că grupul analizează variante pentru a intra pe segmentul maşinilor cu preţ redus, dar a adăugat că nu s-a luat nicio decizie.

 

Volkswagen este cel mai mare constructor auto european şi şi-a fixat ca obiectiv pe termen mediu depăşirea Toyota şi General Motors pentru a prelua poziţia de lider mondial.

 

Citeşte şi Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost