Walmart şi Amazon, în luptă directă pentru supremaţia din retail. Cine va câştiga bătălia?

Cu toate acestea, achiziţionarea de către Amazon a Whole Foods, cel mai mare pariu financiar al lui Jeff Bezos până în prezent, ar putea fi o admitere din partea celor mai mari doi jucători că viitorul cumpărăturilor va fi un hibrid online şi offline.

 

Achiziţia, prin care Amazon a moştenit mai mult de 400 de magazine fizice şi pentru care a plătit 13,7 miliarde de dolari, s-a lovit de anunţul lui Walmart care a cumpărat Bonobos, vânzător online de haine, pentru 310 milioane de dolari – a cincea achiziţie din comerţul electronic în mai puţin de un an a companiei.

 

„Se întâlnesc la mijlocul de acum”, spune Chieh Huang, directorul executiv al Boxed, un start-up din comerţul electronic. „Dacă vă gândiţi la un vârf de munte, pe de o parte aveţi adepţii tehnologiei care încearcă să descopere comerţul cu amănuntul, în timp ce comercianţii cu amănuntul încearcă să descopere tehnologia. Amazon a spus acest lucru: vom începe să ne dăm seama mai repede cum funcţionează comerţul cu amanuntul plătind 13 miliarde de dolari”, potrivit Financial Times.

 

Amazon şi Walmart au făcut o serie de mişcări pentru a-şi pune în balanţă startegiile, companiile realizând împreună vânzări de peste 600 de miliarde de dolari în ultimul an fiscal, şi se străduiesc să devină destinaţia go-to pentru produse de la scutece la căşti pentru realitate virtuală.

 

 

mai multe pe ZF

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed