White Party cu lideri din industria alimentară, retail și HoReCa

0

Căldura extremă îi face pe toți acești conducători performanți să pară pregătiți de o petrecere “în alb”. Dar ei sunt la muncă: pregătesc noi contracte și anunță pe cine așteaptă la #BucharestFoodSummit.ro din 11-13 octombrie și #TimișoaraFoodSummit.ro din 22-24 noiembrie, scrie foodbiz.ro

Adrian Ariciu, CEO Metro, susține într-un discurs pasionat HoReCa, pentru valoarea de accelerator al economiei și pentru gradul înalt de educare al consumatorului. Nu te-ai aștepta la miliardele de euro pe care le gestionează și la miile de furnizori pe care îi expune în magazine să fie atât de atent la fiecare producător dintre cei prezenți care-și expun produsele. Îi încurajează să se promoveze continuu și le cere să se revadă la #BucharestFoodSummit.

La fel de atent și empatic, deși și el conduce miliarde de euro și peste 1600 de magazine, Călin Costinaș, deputy CEO Profi, îi invită pe toți cei 50 de conducători la #TimișoaraFoodSummit.ro și anunță cu bucurie și mândrie în timpul Summit-ului din noiembrie Expoziția unică Brâncuși din Timișoara care închide Timișoara Capitală Culturală Europeană, a cărei partener de onoare este Profi.

Sprințar și obișnuit cu dialogul public nuanțat, Tiberiu Dănețiu, directorul de marketing de la Auchan, dialoghează cu Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței, care readuce aminte tuturor că normele și trasabilitatea serviciilor trebuie permanent respectate.

Sosit special de la Craiova, într-un efort amplu și continuu, încercând să găsească destinatarii cei mai potriviți pentru cele aproape trei miliarde de euro fonduri europene nerambursabile, Alexandru Stănescu, directorul ADR Sud-Vest Oltenia, susține către fiecare conducător în parte nevoia unor parteneriate și a unor proiecte viabile. Anunță detalii suplimentare la #BucharestFoodSummit, unde speră să-i reîntâlnească pe toți cei prezenți cu proiecte de anvergură, trans regionale.

Gabriel Biriș, Managing Partener, Biriș Goran SPARL face propuneri de optimizare fiscală și accelerare de profit și conducătorilor mari și celor mai mici. Întărește nevoia de continuitate în întâlniri și de promovare susținută.

Pentru că “ochii care nu se văd se uita“!

Interesant că aceasta întâlnire atât de lucrativă, asupra căreia vom reveni, pare o petrecere de pace în alb. În timp de război pacea și prosperitatea se obțin împreună cu cel de alături.

Și pentru pace și prosperitate militează #BucharestFoodSummit alături de participanții, speakerii și partenerii săi!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.