ADEVĂRUL din spatele vieţii de ANGAJAT al companiilor aeriene: „Nu sunt plătit pentru aşa ceva”

Însoţitorii de zbor s-au decis că este timpul ca lumea care aspira la un astfel de job să ştie adevărul. Ei spun că sunt supuşi unor condiţii draconice, pe care angajatorul irlandez le impune şi că uneori nu sunt plătiţi.

 

Aceştia au declarat că supervizorii îi obligă să vândă zilnic câte opt bilete răzuibile, în caz contrar fiind aplicate nişte sancţiuni.

 

Într-o notă informativă publicată de echipaj în luna martie, un supraveghetor avertiza: „Dacă aceiaşi membri ai echipajului nu îşi îndeplinesc ţintele zilnice de vânzări, se vor întâlni cu supervizorul lor şi vor fi întreprinse acţiuni în acea direcţie”.

 

Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat: „Nu există presiunea de a face vânzare la bordul aeronavelor. Membrii echipajului sunt recompensaţi să vândă produse auxiliare la bordul aeronavelor cu bonusuri de vânzare”.

 

„Salariul de început este foarte scăzut prin comparaţie cu cel practicat în cadrul altor companii aeriene şi creşte pe măsura numărului de ore de zbor. Există o problemă care ţine de siguranţă fiindcă dacă eşti căpitan sau prim-ofiţer pe un astfel de contract, te încurajează să mergi la muncă indiferent dacă eşti bolnav, de pildă, fiindcă vrei să fii plătit în continuare.”

 

Un însoţitor de zbor a declarat pentru forumul dedicat carierei al Indeed: „Când eşti la sol nu eşti plătit, astfel că, în perioada unei greve, când te afli în aeronavă la sol, împreună cu pasagerii nemulţumiţi, nu eşti plătit pentru această muncă”.

 

„Întoarcerile nu sunt plătite – totuşi trebuie să faci igienizarea, controalele de securitate, îmbarcarea şi coborârea din aeronavă şi nu eşti plătit pentru această muncă”, a spus altul, conform Mediafax.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed