Gigantul american AIG face un profit de 24 mil. de lei cu 16 angajaţi la Bucureşti

 

Rezultatele financiare raportat de gigantul AIG în România arată clar că se pe pot face afaceri profitabile în piaţa locală de asigurări, în condiţiile unei strategii bine puse la punct.

 

AIG este un jucător activ pe piaţa corporate, însă are în portofoliu şi produse de retail, precum asigurări de accident şi îmbolnăvire, asigurări de călătorie sau răspundere civilă. Companiilor AIG le vinde poliţe de bunuri, asigurări de risc financiar, asigurări de construcţie şi montaj sau asigurări de răspundere a managerilor.

 

Anul trecut AIG a vândut anul trecut poliţe de asigurare în valoare de peste 64 milioane de lei (14,5 mil. euro), în scădere cu circa 8,5% faţă de 2014.

 

AIG derulează afaceri în România pe baza paşaportului european prin intermediul unei sucursale de la Londra.

 

Gigantul american AIG a trecut prin două procese de rebranding de la începutul crizei.  În 2009, la un an de la izbucnirea crizei financiare, compania şi-a schimbat denumirea în Chartis încercând să scape de problemele financiare.

 

Grupul AIG a a primit un ajutor de peste 80 de miliarde de dolari de la statul american în 2008, iar în încercarea de a se restructura a vândut şi divizia de viaţă către Metropolitan Life păstrând doar asigurările generale.

 

La finalul anului 2012 americanii au re­venit la denumirea de AIG, re­nun­ţând la numele Chartis, sub umbrela că­ruia au vândut asigurări doar patru ani.

 

American International Group (AIG) a avut anul trecut afaceri de 58 de miliarde de euro, în scădere cu 10% faţă de 2014. Gigantul american operează în peste 100 de ţări din întrega lume.

 

În România AIG are o prezenţă redusă cu aproximativ 1% cotă de piaţă şi este condusă de bulgarul Venislav Yotov, care se ocupă şi de operaţiunile americanilor din Bulgaria.

 

Piaţa de asigurări generale a crescut anul trecut cu peste 8%, până la 7 miliarde de lei (1,5 mld. euro), fiind susţinută de vânzările mai mari de poliţe auto obligatorii (RCA). Asigurările generale reprezintă 80% din vânzările totale de asigurări din România.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed