Se ridică MALL-ul care costă 120 milioane de euro

Mallul din Braşov se construieşte în locul fostei platforme industriale Hidromecanica, care a rămas un teren de circa patru hectare, achiziţionat în 2010 de operatorul hipermarketurilor Cora şi vândut în pierdere către AFI Europe în 2015 pentru 9,7 mil. euro.

 

AFI Braşov va avea o supraţa comercială de 45.000 mp, iar prima clădire de birouri 25.000 mp. Ambele au ca termen de finalizare primul trimestru din 2019.

 

Dezvoltatorul proiectului a anunţat că are chiriaşi pentru 80% din suprafaţa mallului. Carrefour va ocupa 6.500 mp, în timp ce grupul spaniol Inditex va aduce pe o suprafaţă de 7.000 mp, brandurile sale Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho şi Zara Home.

 

Alte branduri internaţionale care au semnat pre-contracte sunt Sephora, Tommy Hilfiger, Swarowski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărtureşti şi MAC. Noul centru comercial va dispune de peste 1.700 de locuri de parcare, o terasă de 3.500 mp, o zonă de cinema cu 10 săli şi un cazinou.

 

Citește mai departe în CAPITAL.

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed