A cumpărat un televizor de BLACK FRIDAY! L-a primit după patru ani de procese

Un barbat din Constanta care a cumparat la editia din 2015 a Black Friday un Smart TV cu diagonala de 147 de centimetri a primit produsul abia la inceputul anului 2020. Constanteanul a fost nevoit sa reclame Flanco la Protectia Consumatorului si apoi sa se judece cu compania pentru ca televizorul primit initial era defect.

La editia din 2015 a Black Friday, un barbat din Constanta a cumparat dintr-un magazin Flanco un Smart TV in valoare de 2.700 de lei. Fiind aglomeratie, produsul nu a fost probat si nici certificatul de garantie nu a fost completat. Potrivit cumparatorului, vanzatorul a spus este suficient bonul fiscal in caz de disfunctionalitati ale produsului si ca, intr-o astfel de situatie, produsul poate fid us in orice magazin Flanco din tara, inclusiv in localitatea de domiciliu, pentru reparatie.

 

BĂTAIE de JOC! Peste 100 de persoane au fost reținute fără mandat și fără măsuri de protecție

 

 

Peste trei zile, cand a vrut sa instaleze televizorul in casa, constateanul a constatat ca aparatul este defect.

Barbatul s-a intors la magazin, unde vanzatorul a refuzat, initial sa-i primeasca produsul pentru a fi trimis in service, motivul refuzului fiind acela ca ambalajul produsului este deteriorat. In final, televizorul a fost primit pentru a fi trimis in service, dar intre parti nu a fost intocmit niciun proces-verbal de predare-primire in care sa fie mentionata starea produsului la momentul predarii.

 

MOISE GURAN prezice o prăbușire fără precedent a economiei României

 

 

Dupa ce a asteptat sa primeasca produsul reparat sau un alt televizor, iar acest lucru nu s-a intamplat, constanteanul a reclamat Flanco la Protectia Consumatorului Bucuresti. Comisarii OPC l-au „trimis la plimbare” pe barbat, sustinand ca plangerea este neintemeiata.

Constanteanul nu s-a lasat si, peste cateva luni, a sesizat din nou Protectia Consumatorului, de aceasta data Comisariatul Judetean Constanta. Comisarii de aici au amendat Flanco cu 5.000 de lei. Protectia Consumatorului a aratat ca Flanco s-a aparat sustinand ca „produsul nu a fost trimis in service si nici nu a fost reparat, deoarece consumatorul nu a respectat conditiile de transport”.

Comisarii de la Protectia Consumatorului au stabilit, insa, ca „vanzatorul nu se poate exprima cu privire la defectele unui produs, neavand pregatirea necesara in domeniu, singurul abilitat a se pronunta in acest sens, care poate aprecia cu exactitate motivul aparitiei defectelor reclamate, este unitatea service, stabilita de producator”.

 

Articolul integral pe ZIARE.COM

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed