A doua generaţie a automobilului Opel Insignia, pe piaţa românească

Reprezentanţa Opel va lansa vineri pe piaţa românească a doua generaţie a automobilului de clasă medie Opel Insignia.

Modelul dispune de sistemul IntelliLink, care permite utilizatorului unui smartphone să păstreze în permanenţă accesul la muzica din telefon, filmele stocate, fotografiile realizate, datele de contact ale celor cu care comunică şi posibilitatea de a îi apela rapid şi fără riscuri în trafic, dar şi de unele caracteristici pentru piaţa locală, cum ar fi sistemul de navigaţie cu meniu în limba română.

 

Citeşte şi Patronii-căpșunari. De ce pleacă în lume constructorii

Insignia este un sedan de clasă medie, segment pe care se manifestă o concurenţă foarte puternică pe pieţele europene – Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508, Mazda6, Toyota Avensis, Hyundai i40, Kia Optima, Chevrolet Malibu.

 

 

Preţul automobilului începe de la 17.085 de euro (plus TVA).

 

Prima generaţie Opel Insignia a fost lansată în 2008, menită să înlocuiască Opel Vectra, să revigoreze marca Opel şi să anunţe viitoarea linie de design şi filosofie a mărcii.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed