Accent Travel & Events estimează că afacerile vor ajunge în anul 2023 la nivelul din 2019 pe toate liniile de business. Cele mai vândute destinaţii de vacanţă la sfârşit de an sunt: România, Egipt, Dubai, Maldive, Republica Dominicană, Zanzibar şi Maroc

0
Accent Travel & Events estimează că afacerile vor ajunge în anul 2023 la nivelul din 2019 pe toate liniile de business. Cele mai vândute destinaţii de vacanţă la sfârşit de an sunt: România, Egipt, Dubai, Maldive, Republica Dominicană, Zanzibar şi Maroc

”Cele mai vândute destinaţii sunt: România, Egipt, UAE – Dubai, Maldive, Republica Dominicană, Zanzibar, Maroc. 57% din clienţii agenţiei au optat pentru o vacanţă în România, iar 43% au preferat destinaţiile externe”, a declarat pentru News.ro Lucian Boronea, CEO Accent Travel & Events.

O vacanţă în România, la Băile Felix, porneşte de la 300 de euro de persoană, pentru un sejur de 7 nopţi (hotel 4 stele cu pensiune completă). O vacanţă tot de şapte nopţi în Egipt – Hurgada, la cinci stele, porneşte de la 469 de euro de persoană, cu bilet de avion, cu mic dejun, transferuri, asistenţă turistică.

Pentru Dubai, pachetul de şapte nopţi costă începând cu 619 euro de persoană (cu bilet de avion, hotel 4 stele cu mic dejun, transferuri, asistenţă turistică).

O vacanţă de şapte nopţi în Maldive pleacă de la 1.622 de euro de persoană, şapte nopţi (bilet avion, hotel 4 stele cu mic dejun, transferuri, asistenţă turistică).

”Trendul este ca turiştii să fie interesaţi de condiţii de cazare mai bune, fiind dispuşi să aloce un buget mai mare, dar care să le ofere garanţia unor servicii turistice de înaltă calitate. Turiştii au fost mai precauţi şi au optat pentru tarife flexibile (rambursabile sau cu posibilitate de modificare), iar cei care şi-au rezervat vacante de tip Early Booking şi-au luat o măsura de singuranţă prin încheierea unei asigurari storno care să acopere riscul îmbolnăvirii cu virusul Sars-Cov2”, mai spune Boronea.

Segmentul de business travel reprezintă 30% din cifra de afaceri a companiei Accent Travel & Events în anul 2021.

Întrebat despre măsurile luate de Accent Travel & Events pentru a contracara pagubele produse de pandemie, acesta a enumerat: optimizarea proceselor interne prin intermediul tehnologiei deja implementată în anii anteriori; evaluarea proiectelor agenţiei şi analizarea implementării acestora pe fondul pandemiei Covid-19; Orientarea cu predilecţie spre turismul în România, diversificarea unităţilor de cazare şi distribuţia acestora prin diferite canale de b2c sau b2b atât pe piaţa locală cât şi global; adoptarea modului de lucru „work from home”.

În ceea ce priveşte planurile si obiectivele pentru 2022, Boronea spune că agenţia de turism va continua proiectele locale şi globale pe care le derulează folosind diverse soluţii de tehnologie.

”Ne vom focusa pe extinderea acestor proiecte în zona spaţiului balcanic în prima etapă, ulterior vom analiza oportunităţile şi pentru alte pieţe. Automatizarea proceselor operaţionale va fi o altă prioritate pentru Accent Travel & Events astfel încât să putem dedica mai mult timp gestionării clienţilor într-un mod profesionist şi la standarde de înaltă calitate. Obiectivul nostru este acela de a satisfice nevoile de travel ale clienţilor Accent Travel & Events, fie că vorbim de business travel, de leisure sau de reţeaua de parteneri, să avem o relaţie bazată pe încredere şi transparenţă, să putem distribui local şi global un conţinut competitiv de air şi hotel. Estimăm că cifra de afaceri a companiei Accent Travel & Events va ajunge la nivelul celei din 2019 în anul 2023 pe toate liniile de business”, a adăugat el.

Acesta a vorbit şi despre promovarea turismului intern.

”România deţine un mix de obiective turistice naturale, medicale, balneare şi culturale unice care pot fi valorificate la adevarata valoare numai prin: îmbunătăţirea serviciilor (infrastructură, transport, cazare, managementul destinaţiilor turistice, prin inovaţie şi digitalizare); susţinerea antreprenorilor prin proiecte de tipul organizărilor de cursuri de calificare pentru a reduce deficitul de personal din industria ospitalităţii; investiţie în zona de marketing şi promovare a României pentru turiştii străini cu potenţial; resetarea industriei de ospitalitate care să ţină seama de tendinţele mondiale din domeniu, să ia în considerare modele internaţionale de succes”, a precizat Boronea.

DRCT, o companie malteză de tehnologie, a lansat lunile trecute un parteneriat strategic cu Accent Travel & Events pentru a facilita accesul la întreg conţinutul oferit de companiile aeriene prin tehnologia NDC (New Distribution Capability) a IATA (International Air Transport Association) tuturor agenţiilor de turism din România şi Republica Moldova. Agenţiile de turism au astfel acces la toate zborurile şi tipurile de tarife ale companiilor aeriene şi pot economisi chiar şi 200 de euro/bilet vândut. Pasagerii beneficiază de cel mai potrivit produs pentru călătoriile lor, personalizat în funcţie de tarif, servicii incluse.

Parteneriatul cu DRCT este unul dintre cele mai importante proiecte din programul de investiţii în tehnologie al Accent Travel &Events pentru îmbunătăţirea, diversificarea şi distribuirea conţinutului de bilete de avion şi hoteluri, cu o valoare de aproximativ 100.000 de euro.

DRCT, furnizor de tehnologie deţinător al celui mai înalt standard de certificare ca agregator  IATA NDC (nivelul 4), standard necesar companiilor din turism care vor să ofere servicii optime de călătorie clienţilor lor, a implementat în parteneriat cu Accent Travel & Events o platformă de distribuţie similară Uber, care reuneşte companiile aeriene într-un singur ecosistem.

NDC este cea mai recentă tehnologie din industria aviaţiei lansată de IATA pentru dezvoltarea unui nou standard de transmitere a datelor despre biletele de avion comercializate şi toate informaţiile referitoare la tarife, servicii incluse, valabilitate etc, de la companiile aeriene spre agenţiile de turism, pentru clienţii acestora, călători de business ori de agrement/turism.     

Utilizatorii DRCT au acces la toate rutele şi tarifele oferite de companiile aeriene fără a plăti taxe suplimentare de GDS, permitându-le să economisească de la 15 până la 200 de euro pe bilet. DRCT nu impune un target privind numărul de bilete emise, iar agenţia rămâne titulara rezervărilor.

”În această perioadă am încercat să ne focusăm pe training-uri dedicate echipei operaţionale Accent Travel & Events de asimiliare a produsului DRTC, de conştientizare a schimbărilor necesare, de adaptabilitate la un nou mod de lucru şi nu în ultimul rând, la integrarea DRTC în aplicaţiile interne ale agenţiei, în vederea automatizării proceselor post-emitere (facturare şi raportare). Volumul tranzacţiilor prin această tehnologie a fost influenţat şi de nevoia curentă de travel din partea  clienţiilor agenţiei, care a înregistrat o uşoară scădere determinată de restricţiile impuse de valul patru, ceea ce a condus la un număr de câteva sute de tranzacţii în această perioadă”, a mai spus Lucian Boronea.

În paralel, soluţia DRCT este promovată tuturor agenţiilor IATA şi non-IATA din România şi din Republica Moldova. Agenţia Accent Travel & Events este distribuitorul oficial al soluţiei DRCT pe cele două pieţe. Agenţiile de turism IATA care vor alege să utilizeze această soluţie vor semna contractele de colaborare cu DRCT. Vor stabili împreună planul de implementare, cu acces direct la toate facilităţile oferite de platforma DRCT. În plus, DRCT oferă produse dedicate companiilor aeriene, ca urmare va fi promovat şi către companiile aeriene locale low-cost.