Afacerile MedLife au urcat cu 37% în S1

MedLife a înregistrat în prima jumătate a lui 2010 venituri de 17.35 milioane euro.
În medie, 4.000 de pacienţi accesează zilnic serviciile de ambulatoriu din entităţile MedLife.
Furnizorul de servicii medicale private a înregistrat peste 475.000 de pacienţi în primul semestru din 2011.

Creşterea veniturilor înregistrate în prima jumătate a lui 2011 vine pe fondul investiţiilor susţinute pe segmentul de retail (fee-for-service),  al achiziţiilor şi noilor investiţii greenfield derulate în ultimele 12 luni.
Dintre cele mai importante proiecte în această zonă amintim deschiderea farmaciilor PharmaLife, achiziţia pachetului majoritar de acţiuni a 2 entităţi medicale mari din ţară – PDR Braşov şi Medical Clinic din Arad, deschiderea Hyperclinicii MedLife Titan şi a Spitalului de Pediatrie MedLife, prima unitate de acest fel din Europa Centrală şi de Est.

Segmentul de retail (fee-for-service) are o pondere de 66% din valoarea totală a cifrei de afaceri a MedLife din primul semestru al lui 2011. Raportat la aceeaşi perioadă din 2010, segmentul de retail al MedLife a urcat cu 48% în 2011.

În ceea ce priveşte segmentul abonamentelor corporate, rezultatul financiar din primul semestru al lui 2011 arată că 500 de companii noi şi respectiv 20.000 de abonaţi au ales serviciile furnizorului MedLife.

„Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru MedLife o perioadă de investiţii strategice, orientate în special către piaţa privată, independent de posibilităţile financiare accesate în parteneriat cu statul – de altfel, ponderea veniturilor înregistrate în baza fondurilor obţinute de la CNAS în structura cifrei noastre de afaceri reprezintă sub 8%, urmând ca acest procent să continue să se diminueze până la sfârşitul anului curent, în corelare cu noile măsuri legislative/ordine ale Ministerului Sănătăţii şi ale CNAS. Este de menţionat faptul că deşi aceste măsuri ale autorităţilor ne afectează direct veniturile, suntem multumiţi de această iniţiativă prin care se stipulează pentru prima dată obligativitatea păstrării uniformităţii în aplicarea acestora, fapt ce va conduce implicit la inexistenţa unor contracte semnate prin negociere directă, prin urmare la o transparenţă mai mare. Aceasta va constitui un avantaj competitiv major pentru firmele din domeniu care au un procent mic din cifra de afaceri cu statul român, prin urmare MedLife va fi prima avantajată în consolidarea cotei de piaţă, respectiv şi a poziţiei de lider pe piaţa din România”, a declarat Mihail Marcu, Preşedinte CA MedLife.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed