Agenţia de turism Karpaten Turism a înregistrat anul trecut vânzări de 70 milioane euro, de cinci ori mai mari decât ȋn 2020, Egiptul fiind cea mai vândută destinaţie. Anul acesta vrea să atingă afaceri de 100 milioane de euro

Comparativ, în 2019, compania a avut vânzări de 40 milioane euro, iar în 2020 acestea au coborât la 14 milioane euro.

„Karpaten Turism a înregistrat vânzări mai mari decât înainte de pandemie, ȋn 2021, mai mari decât ȋn 2019, când se putea călători fără restricţii. Tot anul trecut, agenţia de turism a operat un număr record de chartere – 700 de zboruri – şi a servit peste 85.000 de clienţi”, arată agenţia de turism.

Din cele peste 700 de chartere operate, 150 au mers către destinaţii exotice, ȋn premieră naţională, ȋn România: Maldive, Republica Dominicană, Kenya, Capul Verde şi Madeira.

Cea mai vândută destinaţie din portofoliul Karpaten Turism a fost Egiptul, care a strâns mai mult de 35.000 turişti. Au fost peste 400 de zboruri, dintre care 100 doar în luna aprilie, din nouă oraşe – Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Oradea, Baia Mare, Suceava, Craiova şi Bacău – către patru aeroporturi din Egipt.

„Ȋn 2021, românii au vrut să călătorească. Nu am avut deloc predictibilitate, ȋn piaţă, dimpotrivă, ţările treceau dintr-o zonă ȋn alta, restricţiile de acces se schimbau odată la câteva zile, astfel că am fost nevoiţi să regândim şi să reactualizăm constant planurile şi strategiile. Timpul ne-a dovedit că am luat cele mai bune decizii pentru clienţii noştri”, spune Alexandru Mărginean, general manager la Karpaten Turism.

Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei şi-au stabilit să ajungă la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, la 125.000 de turişti, să organizeze 750 de croaziere şi circuite. Ȋn acelaşi timp, agenţia ȋşi propune să adauge 14 destinaţii charter noi, ȋn portofoliu, şi să opereze 1.200 de zboruri.

Karpaten Turism este una dintre cele mai mari agenţii turoperatoare din România, fondată în anul 1996.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed