Angajatii care fac clientul sa revina

0

Clientii isi doresc servicii STAR.STAR e formula magica ce rezuma cercetarile celor mai bune practici in servicii, la nivel mondial:S=snurClientii isi doresc sa aiba in fata o singura persoana care le raspunde nevoilor si le ofera sugestii, fara a ii pasa de la un coleg la altul. Clientul nu e deloc interesat de ce se intampla in “bucatarie”, de ce vorbeste chelnerul cu bucatarul ca lucrurile sa mearga snur. T=temeinic Clientii vor sa se bazeze pe promsiunile furnizorilor, sa fie siguri ca un sampon are efectul promis de stilist sau ca o programare va fi respectata. A=atentie Fiecare client vrea sa se simta special si nu un simplu numar intr-un target zilnic, vrea sa vada preocupare fata de nevoile lui specifice. R=resursa Clientii apeleaza la un furnizor (de la salon de coafura la magazin de materiale de constructii), pentru ca sunt in cautarea unei solutii, deci vor fi multumiti numai daca o primesc. La servicii STAR, angajati STAR Pentru a oferi servicii dupa formula STAR, bagheta magica e interactiunea dintre angajatii dumneavoastra si clienti.

Citeste mai mult