Bergenbier a dat liber la ID-uri de mess la ADfel

Ideea Leo Burnett a fost să organizeze un concurs de miss în care participantele să-şi lase ID-ul de mess pentru a se înscrie. Ele au primit câte o eşarfă pe care era trecut numărul de înscriere în concurs.

Acesta era codul pe care bărbaţii care voiau să le voteze trebuiau să-l trimită prin SMS la un număr afişat pe ecranele de pe terasă. Mesajul trebuia să conţină şi o fraza suficient de seducătoare, pentru că le putea aduce marele premiu de la Bergenbier: greutatea lor în bere. Toţi cei care au votat au primit un mesaj cu ID-ul de mess al fetei votate şi o bere gratis.

Participantele şi-au ţinut eşarfele la vedere şi le-au plimbat pe terasă de la 6 după-masă până la 11 seara, povestindu-le celor de pe terasă de ce ar fi bine să le voteze. Fata care a obţinut cele mai multe voturi a primit titlul de Miss Popularity şi o zi la spa. Ea a fost cea care a desemnat câştigatorul premiului Bergenbier, alegând, dintre mesajele primite, pe cel mai convingător.

Câştigătorul a fost chemat pe scenă pentru a fi cântărit şi urmează să primească de la Bergenbier greutatea lui în bere, una dintre celelalte fantezii ale bărbaţilor de pretutindeni.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed