Black Friday 2012: Investiţii de 200.000 de Euro în infrastructură

0

„Ne asteptam ca inca din primele ore sa avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe intreaga zi sa primim pana la 2 milioane de vizite.” a declarat Radu Apostolescu, Vicepresedinte si Director de Dezvoltare eMAG.

 

Pentru a face fata avalansei de trafic compania a investit in ultimele luni peste 200.000 EUR in infrastructura IT si a modificat procedura de comanda pentru produsele din promotiile de Black Friday.

 

„Pentru a face experienţa de shopping cât mai bună pentru clienţii noştri, anul acesta de Black Friday toate comenzile vor fi primite exclusiv online, cu livrarea acasă.” mai spune Apostolescu, recomandând clienţilor să rămână logaţi încă dinainte de startul oficial al Black Friday pentru a evita „aglomeraţia”.

 

Studiul realizat de Daedalus Millward Brown mai arată că 4,1 milioane de români  vor urmări pe 23 noiembrie promoțiile retailerilor. Dintre aceștia și-au manifestat intenția de cumpărare 59,3%, adică 2,43 milioane de români.

 

Anul trecut, eMAG a avut probleme din cauza fluxului mare de vizitatori după ce se înregistraseră peste 100.000 de vizitatori simultan pe site, faţă de un maxim de 7-8.000 în restul anului.

 

Chiar şi aşa, se pare că eMAG a înregistrat încasări suficient de mari pentru a-i motiva pe noii proprietari ai magazinului să facă o asemenea invetiţie. (citeşte aici despre preluarea eMAG de către Naspers)