Care este planul de criză al restaurantului chinezesc Wu Xing

0

Cum să mai creşti când eşti în criză, depinzi de traficul haotic şi supraaglomerat din Capitală şi, în plus, ai deja peste 90% din segmentul de piaţă care te‑a consacrat? Răspunsul rapid: viteza de livrare. Nu e un scenariu ipotetic, ci planul de criză al restaurantului chinezesc cu livrare exclusiv la domiciliu Wu Xing.

Lansarea Wu Xing Express, acum aproape o lună, ar trebui să învioreze vânzările restaurantului cu specific chinezesc, care anul trecut au scăzut până la 1,5 milioane de euro, după doi ani consecutivi (2007 şi 2008) în care au depăşit 2 milioane de euro. Teoretic, reţeta propusă de Oana Niţă, director general şi acţionar minoritar al CSC Exim ’92, compania care deţine restaurantul, e sigură: un meniu mai restrâns şi produse semipreparate ţinute la cald (bain marie) timp de două ore.

„Dacă nu sunt comenzi, trecem mâncarea pe pierderi“, explică Niţă, adăugând că intervalul de 44 de minute e cât se poate de realist, în condiţiile în care timpul de preparare e redus, iar procesul de ambalare nu durează nici 5 minute. şi încă o precizare: „Nu livrăm în tot oraşul pe Express, ci doar în zona oarecum apropiată de punctul de distribuţie din Calea Griviţei“, spune ea, cu ochii pe harta Bucureştiului rezemată de un perete al biroului.

Citeşte mai departe în ediţia de săptămâna aceasta a MONEY EXPRESS