Carrefour şi-a mărit ţinta pentru fluxul de numerar din acest an, ca urmare a creşterii vânzărilor în trimestrul 3

Hipermarketurile Carrefour au beneficiat de ofertele lor ”atractive” cu preţuri scăzute, în timp ce cumpărătorii se confruntă cu inflaţia, a spus compania.

Carrefour a spus că acum se aşteaptă ca fluxul de numerar liber să ajungă ”confortabil peste” 1 miliard de euro (1,01 miliarde de dolari) la sfârşitul anului 2022, în creştere faţă de o previziune anterioară de ”cel puţin” un miliard de euro.

Vânzările din trimestrul 3 au atins 23,50 miliarde de euro, înregistrând o creştere în termeni comparabili de 11,3%, o accelerare faţă de creşterea de 7,3% din trimestrul 2, a spus Carrefour, adăugând că încă plănuieşte să economisească costuri de 1 miliard de euro anul acesta.

Compania dă dovadă de ”agilitate pe măsură ce consumatorii îşi adaptează din ce în ce mai mult comportamentul de cumpărare la noul mediu inflaţionist”, a spus preşedintele şi CEO-ul Alexandre Bompard, într-un comunicat.

Pe piaţa franceză, vânzările au crescut în trimestrul 3 cu 6,6% în termeni comparabili, vânzările din hipermarketuri avansând cu 5%, datorită discounturilor, a spus Carrefour.

Bompard, care în mai 2021 a obţinut un nou mandat de trei ani, lucrează la un nou plan strategic şi efectuează o evaluare a activelor ca parte a procesului. Noua strategie, care urmează să fie dezvăluită pe 8 noiembrie, va permite retailerului francez să accelereze expansiunea digitală şi să fie mai rezistent, pe fondul unui mediu din ce în ce mai incert.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed